اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرج برگزار میشود

معاون شهردار کرج در حاشیه این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان  از کلیه هیئت های مذهبی کرج در اجتماع بزرگ عاشورائیان دعوت کرد و گفت:سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با همکاری هیات رزمندگان اسلام  اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز یکشنبه 17شهریورماه مصادف با هشتم ماه محرم1441هجری قمری ،ساعت 16 در میدان شهداء کرج کرد.ه خواهد شد. 
 
معاون شهردار کرج در حاشیه این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان  از کلیه هیئت های مذهبی کرج در اجتماع بزرگ عاشورائیان دعوت کرد و گفت:سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با همکاری هیات رزمندگان اسلام  اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز یکشنبه 17شهریورماه مصادف با هشتم ماه محرم1441هجری قمری ،ساعت 16 در میدان شهداء کرج کرد. 
 
همچنین رحیمی اضافه کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراسم یادواره شهدای مدافع حرم را همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه سوم محرم به پاس گرامیداشت ایثار وازخودگذشتگی های جوانان البرزی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه دبیرخانه یادواره شهداء در سازمان فرهنگی تشکیل می شود افزود:از دیگر اقدامات این سازمان در ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) می توان به مراسم شب خاطرات جنگ اشاره کرد که فرماندهان و رزمندگان اسلام از فداکاری های هم سنگران خود، روایت می کنند ویاد و خاطره سالهای دفاع مقدس از وطن و اسلام راگرامی خواهند داشت.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پایان اظهار داشت: این سازمان تابلوهای ویژه ایام محرم تهیه شده و آماده اهداء به هیات های مذهبی در سطح شهر و ارگانهای مربوطه خواهد شد.
 

تاریخ درج: 1398/6/13

ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی