روز تربیت بدنی مبارک باد

♦️به نام خالق زیبایی ها ♦️ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک رویداد تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

 

 بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه بوکس می باشد تا با همدلی  مدیران و وحدت رویه همکارانم در کلیه  استانها بتوانیم طلسم ناکامی در مسابقات جهانی و المپیک را بشکنیم و پرچم  مقدس  کشورمان را  در المپیک به اهتزاز در آوریم  که انشاالله دور از  دسترس نخواهم بود . همچنین بوکس در بانوان هرچه سریعتر آغاز گردد ،زیرا با عنایت به پتانسیل بالا و علاقه مندان بیشمار، دختران مسلمان ایرانی با حجاب اسلامی در  میادین بین المللی قطعا افتخار آفرینی خواهند کرد .
امیداست برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های  بین المللی با استعانت از درگاه حضرت حق و با  برنامه ریزی، تدبیر تلاش و همت بلند گام  برداریم. 
در خاتمه لازم  دانستم به عنوان یک  معلم  که بیش از ۲۴ سال از عمر خویش را با افتخار صرف ترویج و آموزش بوکس به جوانان شهرم  نموده ام که میتوان از دو تن از دلاور مردانم( سهیل الله ورن و امین ابراهیم زاده ) نام ببرم، که به عنوان نمایندگان استان البرز برای نخستین بار در قالب تیم ملی بوکس نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند، از زحمتکشان بوکس ایران برادران عزیزم آقای ثوری ریاست فدراسیون، قهرمان اسبق آسیا  آقای شهریار رحمانی دبیر محترم ، دوست آقای حمید قبایی مسئول امور استان های فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران که با جهد و کوشش  فراوان جهت توسعه بوکس در ( نیروهای مسلح، دانشگاه ها،آموزش و پرورش، کارگران . شهرداری ها و مکاتبات با رسانه ملی ) زحمات زیادی  را متقبل شده اند و بی شک بازخورد این تلاشهای ماندگار را در سالهای  آتی شاهد خواهیم بود  صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. همچنین این هفته را به مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان البرز  آقای غفرانی و معاونین محترم آقایان : کولیوند و شمیرانی ،ریاست اداره ورزش غرب کرج پهلوان حاج مهدی محبی، ریاست محترم هیات بوکس استان البرز برادر بزرگوارم جناب آقای مهندس بختیاریان قهرمان اسبق تیم ملی بوکس تبریک و خدا قوت عرض میکنم. 
روز تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی بر تمامی پیشکسوتان. مربیان . داوران و ورزشکاران مبارک باد
محمد حسین قنبرپور رئیس هیات بوکس غرب کرج و مربی بین المللی دوستاره بوکس البرز  (۹۸/۷/۲۶)
 

تاریخ درج: 1398/7/26

ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی