گرمی و حرارت مسابقات ورزشی محلات شهرداری کرج سرمای زمستان را بهاری کرد

البرز- مسابقات بزرگ رزمی ورزش محلات( آقایان و بانوان ) طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه انقلاب اسلامی برگزار گردید.

 به گزارش تیتربرتر و به نقل از ارتباطات و امور بین الملل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مسابقات بزرگ رزمی ورزش محلات( آقایان و بانوان ) طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در  سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه انقلاب اسلامی برگزار گردید. خیل عظیم تماشاگران مشتاق از  یک سو و تعدد شرکت کنندگان در رشته های رزمی متعدد از سوی دیگر، گرمابخش این مسابقات در سرمای زیر صفر کرج شد. نصب ۵ رینگ هوایی بوکس و ۳ محل مسابقه دیگر بر روی زمین در نوع خود بی نظیر و جلوه گر بود. 

مسابقات ورزش محلات که ششمین سال فعالیت خود را تجربه می کرد امسال با رویکردی بهتر هم از لحاظ تبلیغاتی و هم به جهت میزان علاقه مندی شهروندان در دو بخش بانوان و آقایان  نسبت به ادوار گذشته سیر صعودی خیره کننده ای را چه در رشته های جمعی و انفرادی نشان داد. بی شک اقبال عمومی خانواده ها  به ورزش به عنوان  اولین بنیاد تشکیل یک جامعه می تواند در سلامت یک شهر تاثیر بسزا و اثر بخشی  داشته باشد. 

 

titrebartar.com

 

 

امیدواریم در سالهای آتی با برنامه ریزی بهتر و بهره گیری از  تجارب گذشته  و البته  با مشارکت  هیتهای ورزشی  شاهد پیشرفت در دو بخش همگانی و  قهرمانی  باشیم. 

در خاتمه جا دارد از زحمات جمشید هرمزی مسول برگزاری این مسابقات پربار و همچنین آقای علی علوی مدیر اداره نگهداری و توسعه  اماکن ورزشی شهرداری کرج  قدردانی نمائیم.

نویسنده: محمد حسین قنبرپور

تاریخ درج: 1398/11/27

ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی